16 Kasım 2012 Cuma

                    YÜREK NASIL SEVER
Kızsa da ,kırılsa da ,lanet okusa da döner dolaşır aynı yüreği yüreğinde hisseder insan.......

 Nasıl olur da o kırıldığı insanı arar  alışkanlık mı, delice bir aşk mı ya da sevgi midir bunun adı?

 İnsan çocuğuna kızar ama hemen affeder çünkü o canından bir parça kanından bir damladır senin.Bazen gözü,bazen dudağının bir kıvrımı bazen bir bakışı bazen de bir davranışı benzer sana.O 'na asla kırılamazsın ve her şeyi unutup özlersin

 O yüreğinin alıştığı ya da aşık olduğu ya da sevdiği yüreği nasıl affedersin?Bazen nefretinden öldürmek isterken bazen kızgınlığından terslerken ya da O seni çocuk gibi azarlarken nasıl da her şeyi unutup affedersin.Allah bizi nurundan yaratmış ya en affedici özelliklerini seven yüreklere mi bahşetmiş acaba.

  Bir kaşık suda fırtınalar koparan ,bağıran O,sana güller getirip sarılan da O.........Ben mi sorunluyum acaba ,yüreğim mi kandırıyor beni.Her şeyde net olmama rağmen yüreğim aldatıyor mu beni?En sevdiğim en nefret ettiğim olabilirken en özlediğim olabiliyor.En kızdığım anların sonrasında nasıl da beni en mutlu eden olabiliyor.

Yok yok anladım ben  benim yüreğim  ikiyüzlü.........


3 yorum:

devinim dedi ki...

bunun adı sevmek başka hiç bişi değil...
sevince insan kendini unutuyor
bu arada konu dışı ben bu google plustan hiç bişi anlamadım :s
yorumu bile yazamadım oraya ...
segiyle kal

Adsız dedi ki...

yürekler vardır sevgisi ölümsüz ama bedeni yorgun bitkin kara bulutlar sarmıştır dört bir yanını
Acıları katlanılmazdır
Öyle sevmiştir ki yüreğindeki aşkı onu güçlü kılar ölümsüzleştirir
Tüm acılara sıkıntılara yok oluşlara karşı mücadele verdirir
bir tek acı onu onu yok eder sırtından vurulması ( 9 kasım tarihli yazınızda olduğu gibi YAŞADIKLARIM HAYAL Mİ YAŞAYAMADIKLARIM ÖZLEMİM DEMİŞSİNİZ ) İşte hançer yaraları ve izleri bunlar böyle oluşur
Mecnun Leyla'sını kaybedince yok olmuş benliğinde ne söylediğini bilmiş ne söyleneni anlamış
ne yüzünde can ne bedeninde ruh kalmış
Aşk sevgi kutsaldır gelgitleri olmaz ya heptir ya hiç

Mutlu olmak için mutlu etmek hataları karşılıklı affetmek gerekir

sorun yüreğe acı veren hatalar olmamalıdır bunlar aşkı zehirler şeytana fırsat verir

Yaradanın nurundan yaratılmış bizler şeytanla anlaşmayalım

Leyla ile Mecnun olamasak ta yaşadığımız aşklara gölge düşürmeden şeytana yönelmeden
hatası sevabı ile sevelim sevilelim

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim