18 Kasım 2011 Cuma

Yüreğimdeki hüzün bulutlarını rüzgarım olup dağıtır mısın?
Gözümden yağmur gibi akan yaşlarımı güneşim olup kurutur musun?
Gök kuşağı gibi çıkıp benim dünyama renk katar mısın?
Gece karanlığına düşmüş yüreğimi gök yüzündeki kayan yıldız olup aydınlatır mısın?
Bir peri gibi tuttuğum dileklerimi yapar mısın?
Ben gözlerinin esiri olmuşken sen benim her şeyim olur musun?
Gözlerime başka göz değmezken ellerim sadece senin ellerini bilmişken
Sen bütün benliğini bana teslim eder misin?
Fırtınaları çıkaran sen,yağmur olup gözlerime dolan yine sen,
Kafamı bulutlandıran mı inan ki o da sen
Ama nedendir ki hepsini silip yok eden yine sen
Deli gibi kızıp , deniz köpükleri gibi kabarsa da yüreğim
Sen gelip yanıma yatınca dinginliyorum, iyi ki geldin diyorum
Dinginliğim de sen ,güneşim de sen, ışığım da sen ..................

Hiç yorum yok: