29 Kasım 2011 Salı

YOL ARKADAŞIM

Güneşin ışıkları gibi ısıt içimi,kalbimin seni hissettiği gibi hisset beni.
Gök yüzündeki yıldızlar gibi parla her daim
Elimi uzatınca tutacağım sanıp tutamayayım seni.
Bir var ol bir yok ol bana ,özleminden yanıp tutuşurken
Görünmezlerden bir görünüp bir kaybol
Duyulmaz diyarlardan bir seslen sonra aniden yok ol
Bileyim var olduğunu bileyim buluşma zamanlarını
Bileyim de ben de yok olayım......
Gelinmezlerden gel görünmezlerden gör beni,
Tam benim oldun diyeceğim an yine yok ol bilinmeze git
Tam seninim diyeceğim an yine kaybol meşhul diyarlara git
Tanıma beni,bilme,görme ama bil...bil ki ben varım
Hayallerinin tam ortasındayım,seraplara uzatırsan ellerini çöllerdeyim
Denizlerde arama beni,dağda,ormanda bulursun belki benliğimi.
Güneşin doğuşunda göremezsin cismimi
Ama güneşin battığı yer benimdir bilir misin?
Sanma ki batan güneş benim
Sen gece zannederken bu alemi ben güneş olup başka alemlerdeyim.
Belki bir deniz kenarında çayımı ya da köpüklü kahvemi yudumlarken bulabilirsin renksiz cismimi
Belki de bir ağacın altında oturmuş bakıyorumdur ağacın heybetine,ulaşılmazlığına ,sağlam köklerine
Ve gövdesinde misafir ettiği onca mahlukata
İşte onlardan sadece kuş olup gezerim bu alemi...
Ben ulaşılmazım bazen sevenlerimle dolu alemimde
Anladıklarını sanaların arasında anlaşılmaz,delilerin arasında akıllı,
Akıllıların arasında saf,çılgınların arasında oturaklı,
Oturaklıların arasında çiçek gibi ışık saçan biriyim.
Ulaşılmaz olmak istedim hep tam tutacaklarken uçmak
Tam yakalayacakları zaman kaçmak ondandır vazgeçilmezliğim



Sen BİR GARİP  san kendini bu alemde seni bir garip eden belki de benim

Yanarım ,dönerim,uçarım,kaçarım ama sevdiğimden ,sevgimden,senden vazgeçemem

Yüreğim seçmiş seni yol arkadaşım nasıl geçerim sevginden ve senden.............

Hiç yorum yok: