26 Ocak 2012 Perşembe

AYIŞIĞIM

Adam sabahın ilk ışıklarında kalkıp yola koyuldu,sevdiği kadını bir deniz kenarında beklemeye başladı.Deniz öylesine dingin ve ışıltıydı ki içi huzurla doldu.Çayından bir yudum aldı güneşin ilk ışıklarını yansıtan dingin denize baktı.Tıpkı sevdiğinin koynuna uzanmış yatan sevgili gibi dedi içinden.Tıpkı benim gülen güzel yüzlü,ay ışığım,sevdiğim kadınım gibi dedi.
   Saatine baktı sevdiği kadın geç kalmıştı yine,içinden homurdandı ve kızmaya başladı.Birden hava bulutlanmaya başladı ,bulutlar güneşi kapadı,kulaklarında bir uğultu ıslık çalmaya başladı.Çıkan fırtına denizi yavaş yavaş kabartmaya başladı.Rüzgarla dalgalar kıyıya vuruyor her uçuşan damla tekrar denize dönebilmek için çabalıyordu.Deniz ise her kaybettiği damlacığı geri alabilmek için hırçınlaşıyordu.Ama nafile her yiten şey gibi geriye dönemiyor ,her bir parçası sağa sola savruluyordu.Denizle rüzgarın savaşı aşk gibi dalgaları dans ettirse de denizden hep bir parça koparıyordu.Ben de mi böyle yapıyorum ay ışığıma dedi?
   O ilk tanıdığımdaki gülen gözler bana bazen öfkeyle bakıyor,bazen benimle hiç konuşmuyor bazen de dili olur dese de gözleri başka çarem yok der gibi bakıyor.Ben ne yapıyorum dedi ,ben  O'nu kendi mutlu olduğum şekilde yaşatmaya mahkum ediyorum.Oysa mutlu olan benim O ise hep bana tabi oluyor.Kendine daha çok kızdı.Ben de tıpkı bu fırtına gibiyim dedi sakin sevdiğimi hırçınlaştırıyorum.Çayından son yudumu alırken dalgalı denize üzgün üzgün baktı.Ben böyle yapmamalıyım ,gerektiğinde sakin bir liman olmalıyım dedi.

     Karşıdan gelen kalabalıktan sevdiği kadını seçti,hızlı adımlarla yaklaşıyordu ama gönlü hiç gelmek istemez gibiydi.Kadın geç kaldım dedi içinden yine bana surat asacak,kızacak.Her düşüncede yüzü daha da gerildi gülemez oldu gözleri.Sevdiği adamın yanına varınca elinden tuttu 'özür dilerim trafik çok yoğundu ' dedi.Ama sevdiğinin öfkesini görmemek için gözlerine bakamadı.Adam kadının yanağını avcunun içine aldı önemi yok seni beklemek güzeldi dedi.Kadın çok şaşırmıştı kafasını kaldırıp sevdiği adamın gözlerinin içne baktı,adamın gözleri öfke yerine sevgi saçıyordu,huzur veriyordu.Kollarını adamın boynuna doladı adam kadını sakin bir liman gibi sardı,dudağına sıcacık bir öpücük kondurdu.Kadının yüzü tebessümle canlandı gözerinden ışık yayıldı.Adam ay ışığım , gülen yüzün hiç solmasın, gönlün hep benimle olsun dedi.........

2 yorum:

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

hoşgeldin..eğer sen vaz geçmezsen kalıcı olacağına inanıyorum okuduğum postlarından sonra..

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim.umarım ama nefes aldığım sürece ,duygularım olacaktır ..duygular çoşturacak ve yazdıracaktır...