10 Şubat 2012 Cuma

20 eylül 2011 de kaybettiğim babama(O'nu kaybetmden den 1 ay önce yazmıştım)

Bu gün göz yaşlarımla uyandım sabaha kolum kanadım kırık,kalbim buruk
Yine seni gördüm rüyamda çocukken de görürdüm ama
Şu seni kaybetme korkusu var ya
Boğazıma bir şey düğümlenip te yutkunamıyorum ya
Gözlerime dolup ta akan yaşlara engel olamıyorum da
Ne yapacağım ben senin yokluğunda
Dört yaşlarındaydım hatırlar mısın baba annem kardeşimle hastanedeydi
Sen bana balon almıştın yolda elimden tutup gitmiştik yanlarına
Ben hiç unutmuyorum baba çok gençtin sen o zamanlarda
Hep genç kalmak istedin derdin hep 18,5 yaşındayım ya
Ben gülerdim sana biliyorum gönlün hala çok genç baba
Nerden yaklandın şu amansız hastalığa.........
Şu seni kaybetme korkusu var ya engel olamıyorum gözlerimden akan yaşlara
Hatırlar mısın  baba!Hep derdin ya!
Bir kızım olacağına 9 oğlum olsun çok kızardım o zaman ben sana
Neden beni sevmiyor diye ağlardım yatağımda
Sonra bir gün dedim ki sana beni niye sevmiyorsun baba
Hiç bir şey demedin bana baktın suratıma
2 ,3 kadeh içtikten sonra ağlamaya başladın yer sofrasında
Kıyamadım ben sana baba sarıldım boynuna
Hani bir gün yine arabamızı satmıştın ya
Kırmızı austin olanı
2-3 kadeh içtikten sonra başladın yine ağlamaya
Arabayla olan anılarını anlattın bana sonra ikimiz de başladık ağlamaya
Ne duygusal adamsın sen baba
Hep derdin ya baba
İnsan sevdiğini yerden yere vurur diye
Sen en çok annemi mi sevdin baba
En çok ona eziyet ettin bu hayatta
Ah babam ah
Şu seni kaybetme korkusu var ya
Nasıl yerini dolduracağım söyle bana
Biz çok kızardık kırılırdık ama birbirimize çok benzerdik aslında
Çok konuşmayı sevmedin bu hayatta az öz anlattın her şeyi insanlara
Az konuşmalarının içinde çok büyük anlamlar yüklüydü hep baba
Hatırlar mısın baba
Bana hep erkek gibi ol derdin bu hayatta
fazla erkek gibi oldum be baba
Hatta dövdüklerim şikayete gelirdi ya sana
Onların yanında kızardın bana sonra da tebrik edip hep böyle ol derdin ya
Çok hoşuma giderdi aslında benle gurur duyman çok güzel baba
Bana güvenmem kezban yapar demen ruhumu okşardı hep baba
hatırlar mısın baba
Gelin olurken belime kuşak bağlamıştın ya
Çok canım acımıştı o zaman da ayrılık acısı canımı yakmıştı da
Ölüyorum gibi gelmişti bana sarılıp ağlamıştık doyasıya
Yine mi öyle olacak baba söylesene bana ben ne yapacağım senin yokluğunda
hani geçenlerde bana bir soru sordun ya
Yalan söyledim babam ben sana
öksürürken kan geliyor ağrım çok demiştin ama baba
çarem yok yalan söyledim sana kızma bana ne olur beni bağışla
Sen hep derdin ya
Giden gelmiyor güzel herhalde diye
eminim güzeldir baba seni bekleyenler var orda kızın baban amcam
en güzel yerler ayrılmıştır sana huriler dolaşacak sağında solunda
sen gidersen ben ne yapacağım derken baba senle vedalaşmak çok zor geldi bana
seni çok seviyorum hep hatırla mekanın cennet olsun güzel babam...........

2 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel bir yazı okudum duygulandım hüzünlendim sevgiler

devinim dedi ki...

makamı cennet olsun inş.
hiç birşey teskin etmiyor acısını
sevgilerimle