10 Şubat 2012 Cuma

ağlamayı ben seçmedim



göz yaşları beni sevdi


ağlamak sevincim ,isyanım,kaderim


göz yaşları hislerim,baş kaldırışım,kabullenişim


ağlamak sığındığım arkadaşım,dostum


göz yaşları dışa vuruşum,bağırışım,mutluluğum oldu benim


ağlamaktan vazgeçer miyim bilmem


göz yaşlarım kurur da akmaz hale gelir mi bilemem


ama boğazımdaki düğüm nasıl çözümlenir


içimdeki isyan nasıl azalır


sevincim,çoşkum nasıl şekillenir


kaderi kabullenişim nasıl kolaylaşır


hislerim nasıl dile gelir işte bunları hiç bilemem


tek bildiğim ağlamak bana iyi geliyor


sevincimde,üzüntümde,çaresizliğimde,sıkıldığımda,gurulandığımda






haberlere,müziklere,filmlere,ölümlere hep ağlarım .....

2 yorum:

şafak dedi ki...

ölümlere hep ağlanır hele de yakınsa
hele de bi parçaysa candan
hele de ağlamk dışında hiç bir şey gelmiyorsa elden
ağlanır elbet çaresiz ...
ama filmleri ve müzikleri boş geçseymişsin keşke diyesim geldi : )
sanırım içinin hissediş hassasiyeti çok yüksek senin
bu yüzden notanın hüzünlüsü, yada filmin iç burkan karesiyle
anında bir bağ kuruyor
yaşadıkları yada biriktirdikleriyle
sonra da haliyle kirpiklerin ne kadar tutabilir ki gözlerinde biriken suyu
bir yerinde sızdırıyor haliyle
ki buradan yola çıkarsak
yani o kadar sık yıkanıyorsa gözlerin
muhtemelen çok güzel olmalılar : )
hani her an yağmur sonrasının nemli ışıltısı
yüzünde ..
ee üstelik iyi geliyor bana da demişsin
diyecek çok bişey yok o zaman : )
dilerim ara ara hatta daha sık
mutluluktan dolar gözlerin
ve gülümserken dudaklarının kıyısından süzülür huzurlu gözyaşların, umarım : )
güzel bir akşam dileklerimle ...

Unknown dedi ki...

teşekkürler......belki de acıların tazeliğidir beni ağlatan belki