27 Şubat 2012 Pazartesi

GÜNÜMÜ YİTİRMİŞİM BEN

     


        Sabah olmuş güneş batmış
      Hava soğukmuş,ay hilal olmuş
      Anlamını yitirmişse yüreğimde
      Hasret düşmemişse gönlüme
      Gözümden yaş akmaz olmuş ise
      Günümü yitirmişim ben
      Deniz mavi mi gök bulutlu mu
      Fark etmiyorsa gözlerimde
      Bir çocuk aç mı, üşüyor mu  
      Önemsemiyorsam eğer günümü yitirmişim ben..........


 Doğacak sabahtan umudum kalmamışsa
 Gece yatmak dinlendirmiyorsa bu     bedeni
 İşe gitmek zevk vermiyorsa 
 Çocuklarıma yemek yapmak istemiyorsam eğer günümü yitirmişim ben
  Gözüm gözüne bakamıyor ise
   Sözüm sözünü anlamıyor ise
                                           Yüreğim heyecanla çarmıyor ise
                                           GÜNÜMÜ YİTİRMİŞİM BEN.............



Hiç yorum yok: